Be maþos kainos ir kompaktiškø išmatavimø (bendras plotas siekia 70 kv.m), tokie namai gali sudominti ir ekologija besirûpinanèius pirkëjus, nes jie leidþia taupiai naudoti vandená, šilumà ir elektrà. “Ideabox” vadovo Jimo Russello teigimu, energijà taupantys „Ikea” namai patrauks tuos, kurie pirmenybæ teikia stilingam ir ryškiam šiuolaikiniam dizainui.
Taèiau “tiems, kurie mëgsta sausus aviþiniø dribsniø pusryèius, flanelines piþamas ir tradicines firmos “Birkenstock” namø šlepetes, tokie interjerai vargu ar patiks”, paþymëjo jis.
Surenkamø namø “Aktive” serija yra pirmasis švedø bandymas uþkariauti Šiaurës Amerikos platybes.
„Ikea” jau yra ásitvirtinusi gyvenamojo bûsto rinkoje: nuo 1996 metø Švedijoje ji prekiauja surenkamais namais “BoKlok”. 2007 metais surenkami „Ikea” namukai pasirodë Didþiojoje Britanijoje, o nuo 2011 metø ámonë áþengë ir á kitas Europos šaliø rinkas.