Vis daugiau lietuviø, ieškodami informacijos apie prekes ir paslaugas, naudojasi elektroninës paieškos sistemomis. Populiariausios paieškos temos – baldai, nekilnojamas turtas, paslaugos automobilininkams.
Informacinës duomenø bazës „Mûsø Lietuva“ statistika liudija, kad šiemet svetainës lankytojai daþniausiai ieškojo informacijos apie nekilnojamàjá turtà ir tai kas su juo susijæ. Beveik 100 tûkstanèiø þmoniø domëjosi baldais, butais, statybos medþiagomis bei ámonëmis.
Antroje vietoje, pagal uþklausø skaièiø, informacija apie automobilius – 65 tûkstanèiai svetainës lankytojø domëjosi automobiliø remonto ir prieþiûros, pirkimo - pardavimo paslaugomis, automobiliø atsarginëmis detalëmis bei prieþiûros priemonëmis.
Nuolat daugëjant automobiliø bei aštrëjant konkurencijai tarp paslaugas automobilininkams teikianèiø ámoniø, reklama internete tampa pagrindine priemone informuoti apie savo paslaugas bei pritraukti naujø klientø.
Pasak ámonës “Saulës spektras” direktoriaus Raimundo Bliujaus, Lietuvos interneto naudotojai yra jauni, išsilavinæ bei turintys didesnæ nei vidutinæ perkamàjà galià þmonës, kurie informacijos ieško savo poreikiams.
Ádomu ir tai, kad nemaþai lietuviø internete ieško informacijos apie medicinos ástaigas bei groþio paslaugas teikianèias ámones - tokiø lankytojø buvo atitinkamai 25 tûkstanèiai ir 15 tûkstanèiø.
Taip pat, nuolat auga ieškanèiøjø informacijos apie viešbuèius skaièius. Pagal tai galima spræsti, kad auga vidinis turizmas bei didëja viešbuèio paslaugø poreikis.
Šaltinis: ebiz.lt